Zašto su obline Evergreen?

Pre svega, smatram za neophodno da se deklarisem po pitanju pracenja mode i doslednosti u izgradnji sopstvenog stila na osnovu svega ponudjenog, cega uostalom ima u izobilju u svim oblicima medija.
            Ne smatram se modnim zaludjenikom. Za to imam opravdanje, odnosno imam ih i vise nego sto zelim. Pre svega, smatram neukusnim scenu kada najprometnija ulica u gradu dobije obelezje modne piste kica i sunda, na kojoj svaka devojka izgleda identicno kao i ona pored nje, ili devojka koja sa drugaricama sedi u basti nekog caffe-a, na drugom kraju ulice. Sa druge strane, ono sto me zgrozi svaki put kad dobijem priliku da vidim, je situacija u kojoj nase devojke, u zelji da pokazu kako mogu sebi priustiti modne detalje kao i devojke sa druge strane nasih granica, pa se brze-bolje okite svim i na kraju zavrse kao neukusno okicena bozicna jelka.
            Bez namere da bilo koga uvredim, vracam se na pocetak price i napominjem da se ne mogu pohvaliti zavidnom finansijskom situacijom, koja bi mi omogucila sve sto zelim u svom ormanu. Ipak, moja namera u kupovini je osecati se komforno i opusteno u garderobu koju nosim i koja me predstavlja. Sa druge strane, moj specifican motiv u shopingu je i nadoknada nedostataka, odnosno skrivanje istih. Pre nekoliko meseci sam ostavila pusenje i osetila na svojoj kozi glavnu negativnu posledicu – visak kilograma. Dok sam se osvestila, moja pasivnost posle zavrsenog fakulteta rezultirala je sa desetak kilograma vise (prvi put od pocetka srednje skole se desila drasticna promena telesne tezine). Kako se to ne bi nastavilo, preuzela sam sopstveno telo u svoje ruke i pocela da radim na njemu. Sada se osecam bolje nego ikada, imam vise snage i elana, nego u vreme kada sam imala relativno vitku liniju i status pusaca. Ali moj glavni argument u skladu sa ovom temom je ukusno popunjavanje garderobe.
            Svi smo svesni toga da se najteze dolazi do idealne tezine i optimalne fizicke snage. Sa jedne strane imamo holivudske „mrsavice“ cije nam kosti bodu oci i izazivaju zaljenje stalnim obilaskom rehabilitacionih centara (setite se gospodjica Lohan, Olsen, Ricci...), a sa druge strane se nalaze prave filmske i muzicke dive cije povece pozadine postaju uzor mnogobrojnim tinejdzerkama i otimaju muske uzdahe svakom pojavom na nekom od svetskih crvenih tepiha. Nije cudo sto se svakom prilikom divimo Beyonce ili Jeniffer Lopes... Uostalom, Miloska Venera nije predstavljena kao koscata manekenka, a jos manje Vincijeva Mona Lisa – sto zapravo ukazuje i na antropoloski momenat kojim zene sa oblinama predstavljaju plodnost i sjajan materijal za reprodukciju. Kako cujem, biti u drugom stanju je IN ovog proleca...
            Moram uz sve ovo priznati da sam dobila i dodatnu dozu samopouzdanja, svojim drzanjem i novim stavom. Ne cudi zbog cega svaka sezona svetskih kreatora ima onu crtu necega „retro“. Smatram opravdanim stalno vracanje u proslost, jer po mom skromnom misljenju, eklekticizam predstavlja izvlacenje onog najboljeg, a to i jeste cilj – zadrzati sto duze ono najbolje u modi.
            Nadam se da sam uspela obrazloziti zbog cega smatram da su obline evergeen. Moram priznati, ja sam presrecna!

Comments

Popular Posts