New Year`s Resolution in 2009!

Da bih uopšte ušla u narednu, želim rezimirati osnovne utiske iz prethodne – 2008. godine. Krajnje samokritički, proteklu godinu vidim kao rupu u životu, iako se ne čini tako. Pored navike da stalno cirkulišem i da svakodnevno, dugoročno i postupno ispunjavam svoj život različitim obavezama i malim zadovoljstvima, prestanak bilo kakve obaveze u smislu školovanja na koje sam navikla i izostanka zaposlenja, kom sam se nadala kao logičnom nastavku po sticanju diplome, u meni je izazvalo utisak neispunjenosti i promašenosti perioda koji je iza mene.
Ipak, desile su se krajnje neverovatne stvari, na koje sam manje-više uticala sam u nekom prethodnom periodu...
2008.: Zajedno sam Dejanom, uspela sam da otputujem u Švajcarsku, Srebrenicu i boravak na Exitu treću godinu zaredom, što su bili su događaji koji su obeležili prethodni period. Brojni projekti i akcije na kojima sam učestvovala, autorski radovi koje sam ostvarila i nagli rast kreativnosti, velika količina ostvarenih ideja i sve drugo što sam ostavila kao rezultate prošle godine...
2009.: Bilo bi sjajno nastaviti ovim tempom, otići dalje, duže i više od svega doživljenog. Ali to je nešto što ni do sada nisam planirala u tom smislu, pa sve prepuštam vremenu...
2007.: Značajno je pomenuti moje opraštanje od cigareta i dugog pušačkog staža, o čemu sam pisala i ranije, pa se nadam da svako ko čita redovnije blog može „uporediti beleške“, a ja mogu bez ambicija da postanem dosadna, nastaviti sa ovim textom...
2008: Celu godinu sam posvetila vraćanju kilaže koju sam narušila masnim, slatkim i drugim zamenama za cigarete. U mom slučaju, naišla sam na najgore suplemente: mentol bombone, kokice, keks i mleko i sve to u neverovatnim količinama. Nije bilo loše uživati u sopstvenim oblinama, dok u svest ne uđu negativne posledice viška kilograma po zdravlje. To je bila dodatna motivacija da parolu „Telo kao hram“ ostvarim u što potpunijem vidu.
Savladavanje veštine yoge i pilatesa, trčanje u prolećnoj/letnjoj sezoni, što veća količina svežeg voća i povrća, izbegavanje hrane posle 18h, izbacivanje šećera, soli, masnoća životinjskog porekla, smanjene količine obroka, pešačenje umesto vožnje autobusom i slične taktike su pomogle u vraćanju kilaže, samopouzdanja i linije...
2008: Veći prostor za rad i slobodu u smislu samostalnosti, prepustila mi je mlađa sestra svojom veridbom i iseljenjem iz roditeljskog stana. Dobila sam priliku da u nekada zajedničkoj sobi izgradim prostor za rad i relaksaciju i prilagodim životni prostor sebi i svojim potrebama, bez stiskanja, deljenja plakara, radnog dela i kozmetike...
2009: Drago mi je zbog nje i nadam se da ce ove godine uslediti venčanje. Takođe mi je drago zbog bliskosti koju negujemo, stalni kontakt i svakodnevnu komunikaciju koja je nastavila prirodno da se odvija iako smo fizički odvojene. Nadam se da će me uskoro obradovati potomcima, pa ću moći da se uživim u ulogu tetke, razmazim svoje sestričine ili sestriće...
2008: Nastavak školovanja u smislu postdiplomkih ili danas popularno nazvanih master studija sociologije. Već sam uspela uzeti teme iz dva od tri kursa sa studija, što okupira moje vreme u poslednje vreme... Deluje osvežavajući, ponovo se prepustiti čitanju literature i radu na kreativnosti u pisanoj formi. Širenje osnove znanja iz oblasti sociologije me samo još više inspiriše za daljim radom.
2009.: Ambicija za radom u akademskom životu duboko je urezana u mom studiranju. Nadam se da ću uspeti da ostvarim zavidne rezultate i da uložen rad bude primećen. Ako ništa drugo, potrudiću se maksimalno u tom pravcu. Ipak imam vremena dok se Dejanu ne završe osnovne studije, tako da sam po tom pitanju mirna, mogu još neko vreme uživati u studentskom životu (iako se sve manje ljudi slaže sa mnom i čude se mom entuzijazmu usmerenom prema školovanju?!).
2008: Moje političko angažovanje u poslednjim mesecima istekle godine, donelo je novi stepen svesti o sopstvenim sposobnostima i mogućnostima za rad. Još jednom mi je ukazana prilika da dokažem svoj intelekt, radne potencijale i ambicije za rad u budućnosti.
2009: Nadam se da cu tako nastaviti i ove godine, uz nove prilike koje će biti vredne truda...  Već imam nešto od ugovorenih radnih zadataka, ali o tom potom...

            Umesto čestitke za praznike, svima koji mi učine čast i čitaju redove u kojima sa Vama delim ideje o sopstvenom skromnom životu, želim dobro zdravlje i uspeh u svim sferama, ostvarene planove i ispunjene želje...

U nadi da će 2009. godina biti manje Zemlja čuda,
pozdravlja Vas Alissa 

Comments

Popular Posts