Dan peti – odlazak iz zemlje čokolade i piva

0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Torba je već bila spakovana, prtljag je ovaj put skoro duplo teži, obogaćen količinom čokolade, belgijskih vafli, suvenira i komada garderobe koje nisam mogla ostaviti tu...
Poslednji dan (za kolaž) u Briselu
Posle doručka, nastavili smo radno, u Biblioteque Solvay... poslednji dan sam uspela ostati koncentrisana, sabrati utiske, već melanholična, jer mi je nedostajalo moje najbliže okruženje. Čekao me dinamičan vikend, pa je blaga panika pred polazak već bila prisutna.
Poslednji dan (za kolaž) u Briselu
Nakon ručka i drugog dela radnog dana, uz čašicu razgovora i šoljicu kafe sa prisutnima, krenuli smo put hotela. Poslednje nabavke izvršene, setili smo se svih koji su nam dragi, pa smo čokolade pakovali na vrh prtljaga...

Poslednji dan (za kolaž) u Briselu

Let i povratak kući nije trajao dugo, prijao je i poslužio prevrteti scene u glavi, „gde sam to bila“, „šta smo sve obišli“, „da li je postignuto sve što se moglo“... da bih prve telefonske pozive nakon sletanja posvetila porodici i poželela da istog trenutka budem kući.  
Poslednji dan (za kolaž) u Briselu  Poslednji dan (za kolaž) u Briselu
Utisci su sjani, svakako brojniji od napisanog, nalaze se u fotografijama i sećanju. Iskreno se nadam da ću u ovoj životnoj školi imati još prilike obići administrativni centar Evropske unije, radno ili turistički, ne bunim se.
Poslednji dan (za kolaž) u Briselu        Dan četvrti/peti
 

Comments

Popular Posts