Nešto samo moje...



Ovo je pismo koje nikad nije poslato, niti uručeno. Pisano je u trenutku velike dileme, preispitavanja emocija, sa nadom u pozitivan epilog. Ono što se desilo kasnije ostaje tajna, kao i ime osobe kojoj je pisano...

Dragi,
cela prošla godina je bila luda, tužna i pusta. Zbog svega što mi se tad desilo i svih osoba koje su prethodno bile važne u mom životu, a koje su me napustile, ja sam takođe opustela. Naučila sam se da budem sama i zbog toga sam stalno bežala od sebe. Slobodno vreme sam do sada ispunjavala obavezama, ne zato što želim, već zato što se plašim ostati sama sa svojim mislima, u mraku i tišini moje glave.
A onda sam upoznala novog tebe, različitog od onog što sam znala, u svetu ideja koje nosiš i reči koje govoriš. Podlegla utisku da izazivaš previše emocija u meni, poklekla u nameri da više nikom ne dozvolim da me povredi i napusti. Ako ne pustim nikog da mi se približi, ne može me povrediti, ako i kada ode. Samo je delovalo tako lako.  
Nakon toga sam se prepustila lepom utisku koji sam gradila, toplim emocijama koje su dugo ostavljale osmeh na licu. Svaka sekunda slobodnog vremena u mislima bila je posvećena jednoj temi – tebi. Ponosna na sebe što sam i dalje sposobna osećati tako nešto lepo, nežno i dragoceno. Ne žalim nijednog pogleda, osmeha ni poljupca koji sam ti poklonila, nijednog zagrljaja koji sam ukrala, niti rečenice koju smo razmenili, a odnosila se na nas dvoje, bilo kao dve nezavisne osobe, ili nas u paru.
Usudila sam se razmišljati „udvoje“, videti nas na kraće i duže staze, iako sam tu ideju nameravala zadržati za sebe. Jednom smo pokušali, nije uspelo. Bojim se da bi svaki naredni pokušaj bio faktor udaljavanja, što se ne smem ponovo usuditi da pokušam.
Iako nije ono što želim za nas kad se zamišljam u budućnosti, spremna sam uživati u sitnicama koje pružamo jedno drugome, nežnostima koje razmenjujemo, koliko god da traju.
Strpljiva sam, želim da čekam!




Korčula, 6. septembar 2012. godine                                                                                                   Ana

Comments

Popular Posts