Iz godine u godinu...

           Kao po pravilu, sled tekstova na blogu je prilično šarolik, pa je ovaj sasvim ličan. Pokušavam da sumiram godinu koja je iza mene, ali sebi zacrtam ciljeve u godini koju smo načeli, kako bih imala podsetnik kojim ću se voditi i zapisano kako bih mogla da vidim koliko sam od zamišljenog ostvarila.
            Suviše mi je detaljno da idem iz meseca u mesec, bojim se rasplinuću temu, pa sam se odlučila da pregled bude po godišnjim dobima...
            Proleće
            Kraj prethodne godine je bio prilično razočaravajuć, profesionalno nije nudio naročito mogućnosti da se oprobam u onome što umem najbolje, pa sam radila ono što se moglo. Dalo mi je priliku da odahnem, udaljim se od postignutom i bistre glave razmislim koji su trenutni prioriteti. Početak godine je bio savršen, uz voljenu osobu i u tom trenutku „nove izazove“ koje smo postavili pred nas kao par.
            U martu sam saznala da sam trudna, pokušavala da se naviknem na pomisao da u meni raste novi život i da ćemo uskoro biti porodica. Još je bilo nedovršenih stvari, projekata, ideja i zamisli koje sam nameravala završiti pre nego što započnem novi projekat – „beba dečije sobe“, kako sam govorila drugima.
           Proleće je obeležila savršena veridba ispod sata Petrovaradinske kule, na kraju aprila koji je za oboje inače tužan, pa smo na samom kraju meseca hteli da „izvučemo prosek“ obećanjem da ćemo se voleti i dalje, jače, više... 
Seminar "Žene mogu sve!"
Izborna skupština GrO LSV Novi Sad
           









Radila sam dosta, pohađala seminare, vodila seminare, pisala i stvarala, završavala započeto, kako bih se posvetila sebi kad dođe vreme. 

Leto

            Vreme odmora i opuštanja. Pustila sam mašti na volju, uživala u lepom vremenu, dragim prijateljima, birala najbolje i priuštila sebi kvalitetno vreme.
            Borila se za mesta koja mi znače i osvojila poverenje svojih prijateljica koje su me izabrale za potpredsednicu Foruma žena Lige socijaldemokrata Vojvodine. Važna i odgovorna uloga koju sam dobila. Učim i dalje, pokušavam da opravdam ukazano poverenje. Prostor za rad je velik, potrebno je samo ugrabiti prilike koje se nude...

Devojačko veče
           Najdraži momenat u celoj godini je dan kada sam rekla „Da“, kada sam obećala sve ono što je do sada bilo prećutno. Dan u kom je pobedila osoba koja nije pustila nijednu suzu, prepun lepih emocija i velike radosti... 





20. jul 2013. godine

Nakon intimnog porodičnog okupljanja i samog čina venčanja, napravili smo veliku žurku za prijateljice i prijatelje koji su tu za nas svaki dan, oni koji su se radovali zbog nas i lepih vesti koje smo doživeli tokom ove godine.

           


Poslednji zadatak koji sam sebi dala bila je realizacija omladinskog letnjeg kampa koji realizujemo već petu godinu zaredom. Novo iskustvo, nova poznanstva, dragoceno znanje... Čak i kada imam ulogu predavačice, učim od onih koji slušaju, jer može pomoći u izgradnji novih generacija društveno odgovornih građana i građanki.
           
Crikvenica


Letovanje – bračno putovanje, nova destinacija na našem zajedničkom putu. Trenuci mira i tišine, posvećeni samo nama dvoma, upakovani u prelepe pejzaže, nove zajedničke odluke i iskustva koja smo prošli zajedno.
            





Jesen
            Približio se trenutak na koji se čeka devet meseci... poslednje pripreme u toku, a u stvari, svakodnevica se pretvorila u gužvu i pozitivnu nervozu koja je bila prisutna. Mislim da sam veći deo vremena folirala kako je sve ok, kako se ne plašim i nema razloga za uzbunu. Pri tom sam požalila što je okruženje znalo termin porođaja pa su mislim svi oko nas brojali. Treba reći kasniji datum, bar se pritisak smanji, a iznenađenje prilikom dolaska bebe poraste.

Sa Tamarom na kafi... 
Nisam sebi poželela ništa za 30. rođendan. Već su mi se sve želje ispunile, imala sam sve što sam htela. Proslavljen je u krugu porodice, uz iskrene čestitke i puno osmeha.
Luka je stigao u novembru. Potpuni šok, bez ikakve pripreme. Pročitala sam brdo literature, slušala pozitivna i negativna iskustva, prikupila i nabavila sve što mi se činilo potrebnim. Ali, osećaj kada ti malecno stvorenje stave na grudi u porođajnoj sali? Kao da su mi stavili 3 tone, umesto tri i po kilograma, posle rečenice „upoznajte svog sina“...
Od tada, život ima potpuno drugačiju notu. Kompozicija prepuna visokih tonova, bez ikakvog reda i redosleda, sa usponima i padovima, testiranjem snage i volje i nagradom kada ti dete pokloni osmeh, glas, pokret, uhvati tvoju ruku ili zaroni lice u tvoje naručje.
Prioriteti se menjaju... 
            Sve dobija novi smisao, svaki plan uključuje njega i sve ideje su namenjene tome da rezultati rada budu posvećeni njemu. Iako mislim da ne pomeram mnogo fokus delovanja, stvari gledam kroz potpuno novi ugao... To mi je snaga i motivacija da u radu postanem još odlučnija, istrajnija, dalo mi je volju da neke nedovršene stvari učinim konačnim.
            Zima
            Kalendarski, još uvek traje. Zbog turbulentne godine kakva je bila, nemam osećaj Nove godine, nema snega i nije naročito hladno, ali je iza nas period koji su obeležile samo lepe stvari. Uživam u svemu što imam, nameravam da gradim još više. Otuda ideja da zapišem šta želim od ove godine i u ovom tekstu nađem podsetnik kada ostvarim ili ne ostvarim zapisano.
Zima 2013./2014. godine
            Planiram još više ulagati u sebe. Ima tema koje me zanimaju, koje želim istražiti, pročitati, naučiti...
            Želim ovu godinu posvetiti nama, porodici, našem detetu. Pružiti mu ljubav i pažnju, dozvoliti sve što traži i ponuditi što mislim da je dobro za njega. Pokazati mu da je voljen i da može biti miran...
            Nameravam sebi postaviti nove izazove u profesionalnom smislu, kako bih pokazala sebi i drugima da žena zaista može biti ostvarena na više polja. Možda suluda i nepotrebna ideja, ali ostvariva. Moje je da to i dokažem... 

Comments

Popular Posts